Orasul Plopeni face pasi importanti catre digitalizare! DOVEZI…

Primăria Orașului Plopeni pune la dispoziția cetățenilor noi servicii online pentru a eficientiza și simplifica interacțiunea dintre cetățean și autoritatea publică locală. Este vorba despre 4 noi secțiuni: Verificare solicitări, Sesizări, Formulare online, Monitorul Oficial Local.

Noile aplicații online, disponibile prin portalul e-Guvernare Regista, pot fi accesate pe site-ul oficial al Primariei sau la https://plopeni.regista.ro/ și oferă următoarele facilități:

-Depuneri cereri online pentru diverse soliciatări

-Depuneri sesizări pe harta digitală a orasului

-Verificare în timp real a stadiului solicitărilor (depuse după data de 20.07.2021)

-Consultare documente de interes public în cadrul secțiunii Monitorul Oficial Local.

Portalul public e-Guvernare este sincronizat cu aplicația de management al documentelor Regista, facilitănd procesarea cererilor si ușurând procesul de depunere.Primăria Orasului Plopeni își respectă angajamentul față de cetățeni și continuă procesul de digitalizare pentru a oferi cetățenilor soluții eficiente de comunicare și interacțiune cu administrația publică locală!

A fost lansat și contul cetățeanului așa că vă invităm să vă creați cont în portalul https://plopeni.regista.ro/ și să depuneți cât mai multe solicitări online!