O noua promotie a Scolii de Subofiteri de Pompieri si Protectie Civila „Pavel Zaganescu” Boldesti-Scaeni

Vineri, 17 iulie a.c., la Şcoala de Subofiţeri de Pompieri şi Protecţie Civilă „Pavel Zăgănescu” Boldeşti a avut loc ceremonialul acordării primului grad militar absolvenţilor promoţiei 2015, calificările subofiţeri de pompieri şi protecţie civilă, respectiv maiştri militari auto.

Festivitatea, desfăşurată în prezenţa şefului Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, secretar de stat dr. Raed Arafat, inspectorului general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, colonel dr. Nicolae Cornea, reprezentanţilor inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă ai autorităţilor judeţene şi locale, părinţilor şi apropiaţilor tinerilor absolvenţi, a avut o rezonanţă aparte pentru aceştia, marcând începutul carierei de salvator în slujba comunităţii.

Calitatea pregătirii elevilor în această instituţie de învăţământ a fost demonstrată de rezultatele obţinute la sfârşitul perioadei de şcolarizare, media generală de absolvire la specialitatea subofiţeri de pompieri şi protecţie civilă fiind de 8,71, iar la maiştri militari auto de 8,79.
Pe plăcile de onoare au fost inscripţionate numele şefului promoţiei subofiţerilor de pompieri şi protecţie civilă, Paul Emilian Bidian, absolvent cu media 9,47 şi, respectiv, al promoţiei maiştrilor militari auto, Ionuţ Aurel Mitroi, absolvent cu media 9,35.

Pe parcursul celor 29 de ani de existenţă, şcoala a format peste 2.900 subofiţeri şi maiştri militari şi a asigurat pregătirea continuă a peste 4.300 de cadre din cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă şi a altor structuri ale Ministerului Afacerilor Interne.
Procesul de pregătire este proiectat conform standardelor ocupaţionale care descriu competenţele şi performanţele individuale, specifice situaţiilor de urgenţă, atât în plan naţional, cât şi internaţional.

Şcoala de Subofiţeri de Pompieri şi Protecţie Civilă „Pavel Zăgănescu” Boldeşti s-a aflat într-un permanent proces de modernizare şi perfecţionare, atât din punct de vedere managerial, cât şi logistic, urmărind cu consecvenţă îmbunătăţirea programelor de studii şi creşterea calităţii serviciilor educaţionale.
Nu în ultimul rând, demersul didactic vizează formarea competenţelor necesare îndeplinirii eficiente a misiunilor specifice şi modelarea personalităţii absolvenţilor potrivit valorilor umanistice şi etice, astfel încât aceştia să demonstreze o atitudine civică ireproşabilă atât în activitatea profesională, cât şi în viaţa de zi cu zi.